CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

AqiQah & cuKuR JamBuL eVenT



                                                                       

             Ahad lepas, 13 Februari 2011 berlangsung majlis kenduri aqiqah dan cukur jambul puteri ku, SHAZA AYRIS ALEYA BINTI SHAHRIL yg baru berusia 39hari pada hari tersebut. Majlis dimulakan dengan tahlil arwah untuk bapa mertuaku yang telah meninggal dunia lebih kurang 2 tahun yang lalu... majlis bermula lebih kurang jam 10.30 pagi dan berakhir lebih kurang masuknya waktu solat zohor.



             kemudian majlis diteruskan dengan acara makan-makan. Dianggarkan lebih kurang 100 orang tetamu yang telah datang memeriahkan majlis tersebut. Jutaan terima kasih diucapkan kepada sanak-saudara, sahabat handai dan semua pihak yang terlibat. Sebagai tanda penghargaan, kami menghadiahkan hadirin yang hadir dengan sebuah mug bunga yang tak seberapa.

 
hadirin menjamu selera


 
gift untuk tetamu

Diharapkan majlis yang telah kami anjurkan ini mendapat keberktan dari Allah s.w.t. semoga puteri kami, Shaza Ayris Aleya sentiasa dilindungi oleh Allah, diberkati hidupnya, sihat sejahtera, menjadi anak yang solehah dan cemerlang dunia & akhirat. Aminn.... Mama & Papa sayang kamu sangat-sangat ^^


Mama, Papa & Ayris


Ayris bersama Nenda & Baba


Gambar suasana sekitar majlis berlangsung....










1 comment:

  1. Nonie..kita dah jd follower awk..hee..singgah la bolg kita k..
    http://zueluvsham.blogspot.com/

    ReplyDelete